Odp: Kolejny inwalida z USA
: : nadesłane przez
Krzysztof Dmyszewicz (postów: 9464) dnia 2019-05-15 11:05:15 z *.finemedia.pl
A tam. To szef Scotta chce zabłysnąć na stronie The Fiberglass Manifesto Camerona Mortensena ze swoim
Scottem F2 a nie odwrotnie. Nie rozumiesz, że pasjonaci nie robią tego dla pieniędzy? I że jak coś jest robione nie
dla pieniędzy może generować największe pieniądze - ponieważ klienci szukają autentyka.
Jeden blog tego typu co TFM ale o wędkach do mokrej muchy, jeden filmik z 20 tys. odsłonięć o LL/LF i zaraz się
przykleją do autentyka i skroją matę jak należy to zrobić do takiego kija.
Real recognize real. Rynek może tylko nawiązywać do proroków, sam z siebie ich nie wytwarza A teletubisie
czytają instrukcję obsługi, generują obrót na rynku, ale nie uruchamiają trendów.
Sekwencja jest taka:
1) niekomercyjny pasjonata robi coś bo kocha