Obsługa klienta w taimeniu
: : nadesłane przez
longcast (postów: 202) dnia 2018-03-13 21:45:23 z *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Witam
Mam takie pytanie czy miał ktoś przyjemność nie tylko kupować coś w firmie taimen ?
oddałem kij na gwarancję ,który się nieszczęśliwie złamał a jest to Sage one
kontakt z nimi naprawdę był trudny ,droga telefoniczną ciężko było dojść do jakiegokolwiek konsensusu ?
o kontakcie mailowym można w zasadzie zapomnieć po kilku mailach wreszcie odpisali .......
Tak się złożyło ,że w momencie w którym oddawałem ten kij na gwarancję miałem wyjazd służbowy do Tych
Znalazłem tą firmę oddałem kij na gwarancję ,wszystko pięknie !
korzystając z możliwości bycia na miejscu poprosiłem o możliwość zobaczenia innego kija marki sage X
"przemiła" pani z obsługi powiedziała mi ,że jeżeli zapłacę za ten kij to ona mi go pokaże a jak nie zapłacę to nie
ma możliwości ........
wracają do produktu ,który oddałem na gwarancję dano mi do zrozumienia ,że okres gwarancyjny może potrwać
do 3 miesięcy no i oczywiście koszty związane z tą usługą (powiedziano mi ,że jak produkt wróci z USA
natychmiast się z Panem skontaktujemy )
Minął wspomniany 3 miesięczny okres i brak odzewu po kilku wysłanych mailach dostałem odp. że kij już jest u
nich i prosimy po przelanie należności za tą imprezę oraz wysłanie adresu na który zostanie wysłana wędka
pieniądze wysłałem już dobrze ponad tydzień temu ,wędki nadal nie otrzymałem a na maile czy adres i pieniądze
doszły nie dostałem odpowiedzi ?
miał ktoś też taką sytuację z tą firmą ?