f l y f i s h i n g . p l 2024.03.28
home | artykuły | forum | komis | galerie | katalog much | baza | guestbook | inne | sklep | szukaj
FORUM  WĘDKARSTWA  MUCHOWEGO
Email: Hasło:
Zaloguj automatycznie przy każdej wizycie:
Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś: Załóż konto

Ostani post! Temat: Odp: Wilki, bobry - nawiązanie do poprzedniej dyskusji. Autor: S.R. Czas 2024-03-28 17:29:27.


poprzednia wiadomosc Odp: Obsługa klienta w taimeniu : : nadesłane przez Marszal (postów: 250) dnia 2018-03-15 07:00:21 z *.neoplus.adsl.tpnet.pl
  W zeszłym roku, nad Sanem złamałem dziewięciostopową siódemkę Xi3 (część szczytowa).
Zgodnie z instrukcją na stronie przesłałem kielich złamanej szczytówki. Dokładnie za miesiąc
wróciła do mnie nowa szczytówka. Koszt - wspomniane 90 dolarów ściągnięte ze wskazanej
karty. Bez żadnych pytań, bez dociekania jak złamana. Po prostu nowa szczytówka przyszła i
kijek jest ponownie gotowy do łowienia. Na podstawie takiej gwarancji mam pewność, że
"ożeniłem" się z moimi Sage'ami na długo. Być może od czasu do czasu będę musiał ponieść
jakieś niewielkie koszty tego 'małżeństwa", ale to chyba normalne?
  [Powrót do Forum] [Odpowiedz] [Odpowiedz z cytatem]    
 
Nadawca
Data
  Odp: Obsługa klienta w taimeniu [2] 15.03 09:06
  Odp: Obsługa klienta w taimeniu [1] 15.03 10:52
  Odp: Obsługa klienta w taimeniu [0] 15.03 12:21
  Odp: Obsługa klienta w taimeniu [11] 15.03 09:06
  Odp: Obsługa klienta w taimeniu [10] 15.03 13:03
  Odp: Obsługa klienta w taimeniu [9] 15.03 13:05
  Odp: Obsługa klienta w taimeniu [8] 16.03 08:07
  Odp: Obsługa klienta w taimeniu [1] 16.03 10:34
  Odp: Obsługa klienta w taimeniu [0] 16.03 10:38
  Odp: Obsługa klienta w taimeniu [5] 16.03 12:55
  Odp: Obsługa klienta w taimeniu [0] 16.03 13:18
  Odp: Obsługa klienta w taimeniu [3] 16.03 13:20
  Odp: Obsługa klienta w taimeniu [0] 16.03 13:46
  Odp: Obsługa klienta w taimeniu [1] 16.03 15:28
  Odp: Obsługa klienta w taimeniu [0] 16.03 16:10
       


Copyright © flyfishing.pl 2002
wykonanie focus