Odp: Obsługa klienta w taimeniu
: : nadesłane przez
Marszal (postów: 250) dnia 2018-03-15 07:00:21 z *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W zeszłym roku, nad Sanem złamałem dziewięciostopową siódemkę Xi3 (część szczytowa).
Zgodnie z instrukcją na stronie przesłałem kielich złamanej szczytówki. Dokładnie za miesiąc
wróciła do mnie nowa szczytówka. Koszt - wspomniane 90 dolarów ściągnięte ze wskazanej
karty. Bez żadnych pytań, bez dociekania jak złamana. Po prostu nowa szczytówka przyszła i
kijek jest ponownie gotowy do łowienia. Na podstawie takiej gwarancji mam pewność, że
"ożeniłem" się z moimi Sage'ami na długo. Być może od czasu do czasu będę musiał ponieść
jakieś niewielkie koszty tego 'małżeństwa", ale to chyba normalne?