f l y f i s h i n g . p l 2025.09.18
home | artykuły | forum | komis | galerie | katalog much | baza | guestbook | inne | sklep | szukaj
FORUM  WĘDKARSTWA  MUCHOWEGO
Email: Hasło:
Zaloguj automatycznie przy każdej wizycie:
Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś: Załóż konto

Ostani post! Temat: Odp: Brennica, prośba do M.Wilka o parę słów komentarza w temacie. Autor: trouts master. Czas 2025-09-17 21:37:54.


poprzednia wiadomosc Odp: Jaki blank? W kwestii gwarancji producentów : : nadesłane przez Janusz Panicz (postów: 246) dnia 2008-02-15 15:15:55 z *.166.rze.vectranet.pl
  Panie Edwardzie,

Nie wiem jak z innymi firmami, ale jeśli chodzi o Sage i GLoomis, to gwarancja na blanki jest dożywotnia. Nurtowało mnie to, że blanki nie posiadają numerów seryjnych ani załączonej karty gwarancyjnej. Napisałem do obu firm maila i odpowiedzi z "Repair Department" obu firm były niemal jednomyślne. Poniżej cytat odpowiedzi z Sage:

"Hello Janusz,

Blanks do not have serial numbers and do not come with Warranty Cards. The blank; however, is covered under the Sage warranty.

If you should ever need service, we will be here for you.

Maria Flesher
Customer Service Representative
Sage Repair Dept

Sage Manufacturing
8500 NE Day Rd
Bainbridge Island WA 98110
Toll Free: 888.848.7243
Phone: 206.780.8798
Fax: 206.780.8796
Email: repair@sageflyfish.com
Website: www.sageflyfish.com"

  [Powrót do Forum] [Odpowiedz] [Odpowiedz z cytatem]    
 
Nadawca
Data
  Odp: Jaki blank? W kwestii gwarancji producentów [3] 15.02 16:06
  Odp: Jaki blank? W kwestii gwarancji producentów [1] 15.02 23:04
  Odp: Jaki blank? W kwestii gwarancji producentów [0] 16.02 07:41
  Odp: Jaki blank? W kwestii gwarancji producentów [0] 16.02 22:40
       


Copyright © flyfishing.pl 2002
wykonanie focus