 |
Odp: Jaki blank? W kwestii gwarancji producentów
: : nadesłane przez
mart123 (postów: 6544) dnia 2008-02-15 23:04:59 z *.autocom.pl |
| |
Z gwarancja Sage nie mialem jeszcze do czynienia ale moge sobie wyobrazic np. 2 czesciowy kijek 3 m, ktory nagle trzeba odeslac. Pozostaje kurier bo zadna poczta nie przyjmie przesylki powyzej 1.5 m. Cena bedzie wielokrotnoscia wspomnianych 23 zl. Notabene jeden z moich przyjaciol ma zlamanego RPL-a i po prostu nie kalkuluje sie jego wysylka.
Nic podobnego. Napisz do Sage'a i poproś o procedurę reklamacyjną. Jak złamałem szczyt RPLa to wysłałem tylko złącze wraz z odcinkiem, o ile pamiętam 5 cali. Tak jakbyś wysyłał długopis. Koszt 10 zł. Nikt nie pytał o kartę, gdzie wędka była kupiona itp. Po prostu po 3 tygodniach dostałem nową szczytówkę. Oczywiście trzeba podać model, długość i klasę.
|
| |
[Powrót do
Forum] [Odpowiedz] [Odpowiedz z cytatem] |
|
|
| |
|
Nadawca
|
Data |
|
Odp: Jaki blank? W kwestii gwarancji producentów [0]
|
|
16.02 07:41 |
| |
|
|
|