|
Probuj sie dogadac ze sprzedawca,popros o przeslanie kopii nadania przesylki lub innych dokumentow mogacych swiadczyc,ze wyslal paczke do Ciebie.Nie pozwol na przeciaganie sprawy,bo minie termin ewentualnego zlozenia raportu o nieotrzymanej przesylce.Jezeli sprzedawca nie zaproponuje Ci zwrotu pieniedzy to zglaszal sprawe na ebay.Jezeli jest to duzy sprzedawca zatwierdzony przez ebay transakcja powinna miec gwarancje zwrotu pieniedzy przez paypal w przypadku jej niezrealizowania tzw. buyers protection.Jezeli znasz angielski to sobie bez problemu z tym poradzisz.Generalnie jezeli sprzedawca sie wykreca to zakladasz dyspute i zglaszasz fakt nieotrzymania przesylki do customers service.
Mialem dwa przypadki, w jednym z nich nawalala poczta i kij krazyl od sprzedawcy do mnie(otrzymalem go w rezultacie chyba po 4 tg.).W drugim przypadku zginela ksiazka.Grozba zgloszenia srzedawcy na ebay poskutkowala i zostal wyplacny mi full refund.Rozumiem,ze w twoim przypadku chodzi o wieksza kwote wiec sprzedawca moze sie ociagac.Nie zwlekaj,zglaszaj to na ebay.
Hubert
|