f l y f i s h i n g . p l 2025.09.16
home | artykuły | forum | komis | galerie | katalog much | baza | guestbook | inne | sklep | szukaj
FORUM  WĘDKARSTWA  MUCHOWEGO
Email: Hasło:
Zaloguj automatycznie przy każdej wizycie:
Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś: Załóż konto

Ostani post! Temat: Odp: Brennica okjazja do rewitalizacji. Autor: Robert Kostecki. Czas 2025-09-16 08:26:34.


poprzednia wiadomosc Odp: SKLEP TAIMEN : : nadesłane przez Andrzej Sabała (postów: 318) dnia 2007-12-07 18:26:38 z *.net.autocom.pl
  Klasyczny przykład bufonady.
O jakości obsługi gdziekolwiek świadaczy poza sprawnością obsługi -
system procedury reklamacyjnej.
Po prostu - ten się nie myli kto nic nie robi.
Bardzo ważna jest forma i sprawność rozstrzygnięć w sprawach spornych i ewidentnych błedów bo to własnie w bardzo istotnym stopniu świadzcy o klasie dostawcy.

NP -wszelkie akcje fabryczne producentów samochodów-, które to wręcz podnoszą poziom zaufania klientów do określonych marek.- o poziomie napraw gwarancyjnych nie wspomnę.

Zeby ocenić kogokolwiek , trzeba w takich przypadkach wykonać choćby telefon do dostawcy i sprawdzić jak to działa a nie gryźć na oślep.


  [Powrót do Forum] [Odpowiedz] [Odpowiedz z cytatem]    
 
Nadawca
Data
  Brak odpowiedzi na ten list. Zobacz następną wiadomość.    
       


Copyright © flyfishing.pl 2002
wykonanie focus