warunki gwarancji (polskie warunki)
: : nadesłane przez
Slawo (postów: ) dnia 2004-04-06 19:44:25 z *.internetdsl.tpnet.pl
Może ktoś mi pomoże w odpowiedzi na pytania dotyczące udzielanej gwarancji niestety w polskim wykonaniu. Jeżeli ktoś miałby rozwiązany podobny problem proszę o kontakt na priva. A teraz sedno sprawy : " firma gwarantuję nabywcy bezpłatne usunięcie usterek powstałych z powodu wad materiałowych lub konstrukcyjnych w terminie 30 dni od daty dostarczenia sprzętu do serwisu " i pytanie a jak nie naprawi tego w terminie 30 dni to co ? oczywiście to nie jest wyjaśnione w warunkach gwarancji czyli można pocałować się jakby w czółko. Może to jest powód do roszczeń np. wymiany na nowy sprzęt lub zwrot gotówki. Czy ktoś miał taki przypadek i co wywalczył ?. W gwarancji wymianie podlega tylko sprzęt nieskutecznie naprawiany 3 - krotnie. Tak jak zwykle klienta obarcza się wieloma zakazami i nakazami a w razie czegoś złego to firma odpowiedzialności nie ponosi. Sprzęt kupiony był za 400 zł więc bez walki się nie poddam.