| |
Dziękuję tomku że bronisz podstawowych praw klienta do decydowania o sposobie wydatkownia pieniędzy.
Nie zauważyłem, gdzie on broni tych praw?
Moje pieniądze mogę wydatkować jak chcę i mam niezbywalne prawo wypowiadania się zgodnie z moimi poglądami.
Święta prawda.
Mówimy o kapitaliźmie i konkurencji, ale część uczestników forum nadal usiłuje włlaścicieli gotówki wprowadzić w maliny.
Można prosić o jakieś konkretne przykłady ?
Wydając pieniądze winienem mieć pełną informację o produkcie i o gwarancji na niego. proszę mi pokazać w ofercie na kije Redingtona warunki gwarancji.
Jeśli nie ma innej informacji to rozumiem, że standardowa, wynikająca z odpowiednich ustaw i rozporządzeń. A czy niestandardowa to wystarczy zapytać...
Cabelas daje dożywotnią, a Tajmen jaką? Czemu to jest tajemnicą? Dla naszego dobra powinniśmy otwarcie bez ogródek rozmawiać o wydatkowaniu pieniędzy na sprzęt dla naszego dobra, a jeżeli ktoś użycza nam swej strony to jemu chwała.
Cabelas daje dożywotnią? Na wszystkie produkty? Pierwsze słyszę - mają na pewno "satisfaction guarantee", ale to działa trochę inaczej.
Tomek żyjesz w wolnym kraju i potrafisz mówić pełnym głosem, brawo, w Polsce jeszcze większość się boi króla Gula. Może w maju się to zmieni.
Skąd tyle kompleksów ? I na czym to mówienie pełnym głosem ma polegać? Na podpowiadaniu jak oszukać i ukraść, naruszając ewidentnie prawa wynikające z gwarancji? I kto to pisze - Ty, który stoisz na straży prawa, jak Lenin na barykadach rewolucji...
Darek
|