A propos kupowania w internecie
: : nadesłane przez
Paweł Kisielewski (postów: ) dnia 2003-10-16 15:21:22 z *.spsa.com.pl
Ciekawe czy któryś z naszych krajowych sklepów zachowałby się
jak pewny amerykański sklep dla rod biulderów.
Zamówiłem częsci do wędki na około 150 USD i niestety paczka przepadła
u nas na poczcie. Jestem tego pewien ponieważ kilka wcześniejszych przesyłek
i to cenniejszych otrzymywałem w przeciągu 10 dni.
Ponieważ paczki wysyłane były pocztą lotniczą i nieubezpieczone to poczta takich
przesyłek nie rejestruje. Odbierałem jedną paczkę na poczcie i Pani nawet dowodu mi nie sprawdziła, więc taką paczkę mógł odebrać każdy.
Złożyłem reklamację do sklepu, próbowali coś ustalić i po kilku dniach z przeprosinami, że
musiałem czekać, stresować się wysłali mi ponownie moje zamówienie bez opłaty.
Na ich rynku rzeczywiście klient jest najważniejszy. Nie wiem czy traktują tak każdego klienta, ja zostawiłem u nich parę stówek USD, ale i tak jestem pełen podziwu.