Odp: Kij na blanku Phenix speedline 10'8
: : nadesłane przez
michmiga (postów: 939) dnia 2018-01-07 13:02:39 z *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panowie a czy ważył ktoś z was te kije ?? pomijając kwestie wyważenia zestawu te wszystkie parametry z katalogu mają się tak jak dane emisji spalin w grupie VW :)
Blank starej serii ESN 11' #3 54-56g
Ventus R Nano 11' #3 53-57g
Ignis Nano 11' #3 56-58g
No name 11' #3 im7 59g
Monolith xt 11' #4/5 blank oskubany 60g +/-2g :)
dane ważone nie z katalogu
co ciekawe kiedyś miałem 3 SAGE z-Axis 9'6''#5 i każdy był innej długości różnica najkrótszego do najdłuższego prawie 3 cm
Papier wszystko przyjmie a internet nie do końca zweryfikuje :)
patrząc na to z waga w ręku -
Aluminiowy uchwyt kołowrotka z wstawka z -
-drewna egzotycznego średnio 23-25 g
-z drewnem stabilizowanym nawet 4-8g więcej
-niklowany brąz nawet 30-38g
Korek dobrej klasy 17,8cm
-full wells 18g
-half wells 16g
przelotki jednostopkowe na kij 11' #3 stripper #10 2,5 g Rec pewnie to 1g lżej
omotki lakier gdzieś 2-4 g zależy jakie omotki i ille lakieru , do tego trzeba wkleić korek i uchwyt kołowrotka , z 4-6g żywicy może więcej.
walka o każdy gram jak o każdy ml w spalaniu samochodu a to tu nie damy wygłuszenia a to tu zestaw naprawczy zamiast dojazdówki chociaż i kombinuj pan :)
Jak Michał pamiętasz Admiry prócz bardzo lekkiego blanku super korka i grafitowo aluminiowego uchwytu kołowrotka miały omotki nawijane rowingiem węglowym i lakierowane były razem z blankiem .