|
Darek,
Popełniasz typowy błąd początkującego biznesmena,
sądzisz, że wszyscy chcą tego co Ty.
1) Okręg wydaje na zarybienia około 1,5 mln rocznie, a za te pieniądze nawet nie wykończy się tego budynku, a po dwóch latach wpływy spadną o conajmniej 90 %
2) Po ( zalóżmy ) skredytowaniu takiej inwestycji nie ma żadnej gwarancji , że kupujący zezwolenia będą tm nocować. Mogą rozstawić namiot nad wodą, a powiązanie zezwolenia z noclegiem podważy każda powołana instytucja.
3) Oceniasz potrzeby gości na podstawie swoich. Pierwszym pytaniem, które się słyszy w hotelu to hasło do wifi.
4) Dobrym przykładem skali takiej inwestycji jest pewien duży hotel w Szczawnicy. Żeby utrzymać hotel na 150 miejsc Pan M, który prowadzi działalność w Rosji i nie może przelewać większych pieniędzy do Polski sprzedał stadninę za 29 milionów. Tylko na utrzymanie gotowego hotelu!
|