f l y f i s h i n g . p l 2025.02.07
home | artykuły | forum | komis | galerie | katalog much | baza | guestbook | inne | sklep | szukaj
FORUM  WĘDKARSTWA  MUCHOWEGO
Email: Hasło:
Zaloguj automatycznie przy każdej wizycie:
Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś: Załóż konto

Ostani post! Temat: Odp: Kawa z Galerią Muchową. Autor: Piotr Chybiło. Czas 2025-02-07 09:09:09.


poprzednia wiadomosc Odp: chciałem dobrze a wyszło… : : nadesłane przez dabo (postów: 5135) dnia 2024-10-31 18:10:41 z *.205.192.118.nat.ftth.dynamic.t-mobile.pl
  Parpli,zeppelin, rainbow, doors ,joplin owszem słuchałem w ogólniaku gdy trenowałem wyczynowo pływanie
dziennie 10-12 km dwu treningach o 7 i 16.
Ciekawe kto jest trudny w leczeniu pomieszanego umysłu?
Kukułki pasożytują, podobnie do nowotworów...
Kombinuj, kombinuj..
  [Powrót do Forum] [Odpowiedz] [Odpowiedz z cytatem]    
 
Nadawca
Data
  Relacja nauczyciela z uczniem. [18] 31.10 18:51
 
Załóżmy, że wędka jest nauczycielem a ja uczniem,by osiągnąć sukces to ja dopasowuje się do możliwości wędki.
Jak trzeba być ograniczonym by wymagać dopasowania odwrotnego(bo ja tak chcę, bo wędkę połamię, nie sięgając
połowy planowego dystansu... (chciwość, złość i głupota).
3 pkt srula he, he, he...
Największym błędem jest użalanie, narzekanie i obwinianie wszystkiego oraz wszystkich za własne niepowodzenia.
 
  O Buddyzmie nie wiecie nic [0] 31.10 18:54
 
I niech tak pozostanie.
Mnie to...
 
  Odp: Relacja nauczyciela z uczniem. [9] 01.11 21:21
 
Ty naprawdę uważasz, że uczeń musi się dopasować do nauczyciela? Wyobraź sobie, że uczeń jest świeżakiem, nigdy nie miał w ręce wędki a TY uważasz, że to on ma się dopasować do nauczyciela????? Do wędki/???
jak ktoś, kto nie ma pojęcia o rzucaniu ma się dopasować do tego co uczy?

To przeczy jakiemukolwiek logicznemu myśleniu. To nauczyciel ma znaleźć sposób na to, aby uczeń się nauczył i zrozumiał. Od tego jest nauczyciel. Ma wiedzę i umiejętności przekazania.

3. Nie dawać do zrozumienia, że ktoś nie rozumie tego języka, którym go nauczyciel raczy. - to jest proste. Nauczyciel jeśli widzi, że uczeń nie rozumie nie może dawać mu do zrozumienia, że nie rozumie.

Jak Ty ludzi uczysz, że karzesz uczniom dostosować się do siebie????





Załóżmy, że wędka jest nauczycielem a ja uczniem,by osiągnąć sukces to ja dopasowuje się do możliwości wędki.
Jak trzeba być ograniczonym by wymagać dopasowania odwrotnego(bo ja tak chcę, bo wędkę połamię, nie sięgając
połowy planowego dystansu... (chciwość, złość i głupota).
3 pkt srula he, he, he...
Największym błędem jest użalanie, narzekanie i obwinianie wszystkiego oraz wszystkich za własne niepowodzenia.
 
  Odp: Relacja nauczyciela z uczniem. [8] 02.11 14:32
 
Ty naprawdę uważasz, że uczeń musi się dopasować do nauczyciela? Wyobraź sobie, że uczeń jest świeżakiem, nigdy nie miał w ręce wędki a TY uważasz, że to on ma się dopasować do nauczyciela????? Do wędki/???
jak ktoś, kto nie ma pojęcia o rzucaniu ma się dopasować do tego co uczy?

To przeczy jakiemukolwiek logicznemu myśleniu. To nauczyciel ma znaleźć sposób na to, aby uczeń się nauczył i zrozumiał. Od tego jest nauczyciel. Ma wiedzę i umiejętności przekazania.

3. Nie dawać do zrozumienia, że ktoś nie rozumie tego języka, którym go nauczyciel raczy. - to jest proste. Nauczyciel jeśli widzi, że uczeń nie rozumie nie może dawać mu do zrozumienia, że nie rozumie.

Jak Ty ludzi uczysz, że karzesz uczniom dostosować się do siebie????





Wiesz co, z nauczaniem jest różnie, czego innego wymaga się od nauczyciela w klasach podstawówki 1-3, czego innego w kolejnych, czego innego w szkołach średnich a zupełnie czegoś innego od nauczyciela akademickiego. Oprócz tego najważniejszym „nauczycielem” jest doświadczenie.

Nie chciałem się wtrącać w Wasze wywody, jednak muszę, bo jasno widać, że dabo aspiruje do miana profesora, więc albo to zaakceptuj albo daj sobie spokój, bo nigdy się nie dogadacie i będziecie ośmieszać siebie i całe środowisko.
 
  Odp: Relacja nauczyciela z uczniem. [0] 02.11 15:34
 
Pytanie jest czy można się już bardziej ośmieszyć?
Środowisko jakie jest każdy widzi !!!
Skoro wilcy tego forum pozwalają na tę błazenadę i wychodzą
z założenia, że “kurwa kurwie łba nie urwie”, to nie pozostaje mi
nic innego jak przestać to czytać a tym bardziej komentować
 
  Odp: Relacja nauczyciela z uczniem. [6] 02.11 16:34
 
Do niczego nie aspiruje bo jestem nikim.
Śmieszy mnie jak słyszę o wymaganiach wobec nauczycieli przy braku podstaw i odżywienia uczniów.
Do wyjątków należą pokazujący szacunek przewodnikowi.
Dzieci(dorosłość to jeszcze nie dojrzałość ) bez zasad rodzą dzieci, wielkie aspiracje i wymogi do wszystkich tylko
nie siebie. Pedagogiką i edukacją zajmuje się dopiero 40 lat, miałem okazję obserwować osiągnięcia na wielu
kontynentach.
Obelżywy srul jest przykładem wręcz dowodem na konieczność stosowania antykoncepcji.
 
  Odp: zakończenie dyskusji czyli bycie nikim [0] 02.11 17:56
 
„Do niczego nie aspiruje bo jestem nikim.”

Mysle, ze Tu należy postawić kropkę i zakończyć te dyskusje.
Wszystko jest już jasne.


Do niczego nie aspiruje bo jestem nikim.
Śmieszy mnie jak słyszę o wymaganiach wobec nauczycieli przy braku podstaw i
odżywienia uczniów.
Do wyjątków należą pokazujący szacunek przewodnikowi.
Dzieci(dorosłość to jeszcze nie dojrzałość ) bez zasad rodzą dzieci, wielkie aspiracje i
wymogi do wszystkich tylko
nie siebie. Pedagogiką i edukacją zajmuje się dopiero 40 lat, miałem okazję obserwować
osiągnięcia na wielu
kontynentach.
Obelżywy srul jest przykładem wręcz dowodem na konieczność stosowania antykoncepcji.
 
  Odp: Relacja nauczyciela z uczniem. [4] 02.11 18:16
 
"Dzieci(dorosłość to jeszcze nie dojrzałość ) bez zasad rodzą dzieci, wielkie aspiracje i wymogi do
wszystkich tylko nie siebie".

________

A co (w naturze) ma do rzeczy czy dzieci rodzą dzieci? Naturalny proces? Dojrzałość płciowa i wynik może być
przewidywalny. To coś złego? Wiem, w świecie ludzi wszystko musi być poukładane tak jak ktoś to założył i
poukładał wiec to jak najbardziej złe. Ten świat ludzi, umysłów, itd, itp.

I jeszcze jedna rzecz, pewnie najważniejsza, w świecie tych naj-.... czyli ludzkim nie ma selekcji naturalnej.
Może dlatego ta uwaga.
 
  Odp: Relacja nauczyciela z uczniem. [3] 02.11 19:11
 
Nie musi, przekonasz się jak dzieci wyrzucą do hospicjum lub innej umieralni, by przejąć majątek.
Jest selekcja naturalna, słowami eliminujesz się z dyskusji.
Załóż spółkę z kolegą to też się przekonasz, jeśli masz małżonkę to może całkiem niedługo dowiesz się.
 
  Odp: Relacja nauczyciela z uczniem. [2] 02.11 19:44
 
„…. słowami eliminujesz się z dyskusji.”
________

Why? Which? Dlaczego? Którymi?
Z pretensjami do natury/stwórcy/Boga że dojrzewają w złym (wg Ciebie) momencie.
 
  Odp: Relacja nauczyciela z uczniem. [1] 02.11 19:49
 
Lack of culture is weak point. Nth personal.
Grow up gringo.
 
  Odp: Relacja nauczyciela z uczniem. [0] 02.11 19:59
 
Thank You. I’ll.
 
  Odp: Relacja nauczyciela z uczniem. [6] 02.11 10:11
 
Jedyne co można zmienić to siebie.
Tylko ignorant(bezskutecznie) usiłuje zmienić otoczenie.
To nauczyciel wybiera ucznia,jeśli posiada podstawy z domu można kontynuować edukację.
Nieprzygotowany uczeń wykorzysta wiedzę jak Maozedong, Polpot czy Hitler też mieli choć nieroztropnych
przewodników.
Tybetański lekarz takiemu pacjentowi dziękuję i kieruje do skuteczniejszych specjalistów.
Bardzo trudno jest ludziom pomagać, bo bierze się na siebie ich niecne czyny...
Nie każdemu warto pomóc.
"Nie daj dziadowi zdechnąć, a dziad nie ci żyć" ludowe przysłowie rzeczywiście niesie prawdę.
 
  Odp: Relacja nauczyciela z uczniem. [0] 02.11 11:56
 
Jesteś drugim mistrzem odwracania kota ogonem po Jarosławie Kaczyńskim. Stwierdziłeś
jedynie, że ci mniej ogarnięci są chuja warci i należy ich pozbawić wszelkich złudzeń, że
będą mogli mniej niż inni ale będą mieli z tego frajdę.

No nauczyciel z Ciebie po chuju jak z Koziej dupy trąba.


Jedyne co można zmienić to siebie.
Tylko ignorant(bezskutecznie) usiłuje zmienić otoczenie.
To nauczyciel wybiera ucznia,jeśli posiada podstawy z domu można kontynuować edukację.
Nieprzygotowany uczeń wykorzysta wiedzę jak Maozedong, Polpot czy Hitler też mieli choć
nieroztropnych
przewodników.
Tybetański lekarz takiemu pacjentowi dziękuję i kieruje do skuteczniejszych specjalistów.
Bardzo trudno jest ludziom pomagać, bo bierze się na siebie ich niecne czyny...
Nie każdemu warto pomóc.
"Nie daj dziadowi zdechnąć, a dziad nie ci żyć" ludowe przysłowie rzeczywiście niesie
prawdę.
 
  Relacja nauczyciela z uczniem. [0] 02.11 12:58
 
Nie daje się małpie brzytwy.
Oraczowi linki...
 
  Relacja nauczyciela z uczniem. [3] 02.11 12:58
 
Nie daje się małpie brzytwy.
Oraczowi linki...
 
  Odp: Relacja nauczyciela z uczniem. [0] 02.11 13:14
 
Ty się kurwa nawet na małpę nie nadajesz baranie


Nie daje się małpie brzytwy.
Oraczowi linki...
 
  Odp: Relacja nauczyciela z uczniem. [1] 02.11 14:02
 
Jarosław po matce KALKSTEIN: przewodnik kukułek.
Nieakceptowany przez ojca właśnie z powodu skłonności homoseksualnych... ziomalem maciory i jak widać po
tęsknotach srula/oracza-
stosunkowo udanych spotkań !!
 
  Odp: Relacja nauczyciela z uczniem. [0] 02.11 14:08
 
Nie ona tylko on...
He,he,he...
Przychodzi srul do organisty.
Współżyłem z kościelnym.
No, to będzie PIEKŁO!
Na co. Pada odpowiedź:
Już piecze...
 
       


Copyright © flyfishing.pl 2002
wykonanie focus