Odp: Gwarancja w Simmsie...
: : nadesłane przez
Janusz (postów: 303) dnia 2019-12-13 06:13:06 z *.poz-pe1.tpnet.pl
Jeśli kupiłeś coś tej firmy musisz się skontaktować ze sklepem który Ci ten
przedmiot sprzedał, pamiętaj że podstawą reklamacji jest paragon lub inny dowód
zakupu. Jeśli chcesz coś kupić napisz do bezpośrednio do producenta lub
oficjalnego dystrybutora tej marki. Produkty mogą mieć różne okresy gwarancyjne
więc obawiam się że nikt Ci teraz nie odpowie dostatecznie trafnie ( nie wiemy o jaki
produkt chodzi.
Pozdrawiam Chuby.
Chodzi mi o to czy podobnie jak np. w zwykłym sklepie kupuje byty, to sprzedawczynie mówi , ze gwarancja jest np rok czasu. Czyli, ze jeśli podczas użytkowania w ciągu tego roku nastąpi "awaria tych butów" nie z winy użytkownika producent owych jest zobowiązany do darmowej naprawy lub wymiany na nowe. Pytanie moje jest , czy w przypadku Simmsa istnieje coś takiego.
Posiadanie faktury lub paragonu przy reklamacjach, to rzecz oczywista. Moje pytanie dotyczy konkretnie butów i woderów ,a kieruje szczególnie do tych Kolegów, którzy to wiedzą np. z własnego "doświadczenia ".