|
Odp: złamana wędka
: : nadesłane przez
tomekz (postów: 1359) dnia 2018-10-24 21:12:40 z *.147.36.94.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl |
|
Ja naprawiałem 3 wędki. Dwa axise i jednego XP. Z tym że wysylalem przez sklep w którym
kupowałem, jak zresztą zaleca producent na swojej stronie. Trwało to dłużej niż gdybym
sam wysłał ale było troszkę taniej bo nie płaciłem za przesyłkę. Zresztą wszystko można
przeczytać na stronie producenta , praktycznie od zawsze. Warto warunki naprawy,
gwarancji znać przed zakupem sprzętu bo to powinno być jednym z argumentów za lub
przeciw przy decyzji.
Ja lubię kije loopa ale mam tylko jeden bo z praktycznym egzekwowaniem gwarancji jest
ponoć kłopot. Na szczęście nie musiałem sprawdzać.
|
|
[Powrót do
Forum] [Odpowiedz] [Odpowiedz z cytatem] |
|
|
|
|
Nadawca
|
Data |
|
Brak odpowiedzi na ten list.
Zobacz następną wiadomość.
|
|
|
|
|
|
|