f l y f i s h i n g . p l 2024.05.16
home | artykuły | forum | komis | galerie | katalog much | baza | guestbook | inne | sklep | szukaj
SPRZĘTOWE  FORUM  WĘDKARSTWA  MUCHOWEGO
Email: Hasło:
Zaloguj automatycznie przy każdej wizycie:
Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś: Załóż konto

Ostani post! Temat: Odp: Naprawa zgniecionej głowicy w lince muchowej. Autor: mart123. Czas 2024-05-16 09:15:46.


poprzednia wiadomosc Odp: Airflo Sixth Sense : : nadesłane przez Tomasz Pawlaczek (postów: 165) dnia 2014-10-19 23:50:31 z *.dynamic.gprs.plus.pl
  Kolega @dabo, krótko i na temat.
Poniżej trochę rozwinięty opis łatwy do wyszukania w sieci. WF6/7 mam, w miarę potwierdzam to co pisze producent.

Tomek.


"UWAGA: Wszelkie sznury DELTA posiadają podwójną numerację wagową. Np. nie ma sznura WF5 ale jest albo WF4/5 albo WF 5/6. Jest to absolutnie świadome i logicznie zaprojektowana numeracja o konkretnym znaczeniu!. Podwójny numer klasowy/wagowy numeracji sznurów typu DELTA to faktycznie dwie różne numeracje: PIERWSZY numer oznacza dokładnie klasę sznura w standardzie AFTM a więc masę jego pierwszych 12 jardów (9 metrow). DRUGI numer oznacza masę całej długości głowicy DELTA (45-46 jardów). Czyli przykładowy sznur DELTA WF5/6 oznacza, że jest to idealnie wyważony sznur WF5 (z niespotykaną dokładnością do 3% u Airflo!!!). Numer 6 w numeracji 5/6 oznacza iż CAŁA głowica waży tyle ile standardowa masa 12 jardów linki nr 6!. Podwójna numeracja AIRFLO nie ma nic wspólnego z niedokładnością (wręcz przeciwnie!) bądź rozmiarami pośrednimi!!!! Podwójna numeracja przydatna jest często mistrzom rzutów dystansowych i jeziorowych operujących w powietrzu znacznie dłuższymi odcinkami sznura (pętlami) od standardowych 12 jardów."
  [Powrót do Forum] [Odpowiedz] [Odpowiedz z cytatem]    
 
Nadawca
Data
  Brak odpowiedzi na ten list. Zobacz następną wiadomość.    
       


Copyright © flyfishing.pl 2002
wykonanie focus